cs   en   

+420 777 299 906 info@s2studio.cz

S2 STUDIO logo
Řekněte nám cíl,
my vymyslíme cestu a povedeme Vás...



Přijmeme nové kolegy do týmu

Hledáme kandidáty se zkuššeností a chutí učit se nové věci na dlouhodobou spolupráci.

Práce na HPP.

Aktuální volné pozice:

  • PHP programátor / Kodér HTML
  • Specialista na SEO, PPC, sociální média

více



Jakou fotku smíte použít na svém webu?

Obrázků a fotografií je na internetu celá řada. Jen málo z nich je ale volně dostupných k libovolnému použití. Podléhají totiž autorskému zákonu a jejich zneužití se trestá finanční pokutou, která může dosáhnout až jednoho milionu korun. Kde ale fotky pro obchodní či osobní účely vzít legálně? Poradíme Vám.

více





Jaké zásady má dobrý e-shop?

E-shop, neboli internetový obchod, je moderním prostředkem internetového nakupování. Dobrý e-shop přináší své ovoce, i když obchodník zrovna neobjíždí předváděcí akce nebo neprodává v kamenném obchodě. Konkurence je však obrovská. Jak docílit toho, aby zrovna váš web byl úspěšný? Jak má vypadat dobrý e-hop a čeho se určitě vyvarovat?

více


Nová aplikace Google AdWords nově i pro zařízení s iOS

Google na konci února spustil novou aplikaci Google AdWords, která je určená pro zařízení s iOS. Majitelé digitálních přístrojů od firmy Apple tak mohou jednoduše spravovat své kampaně, dostávají pravidelné novinky a v případě problému je možné kontaktovat podporu společnosti Google. Co ještě umí nová aplikace?

více


Správce hesel Google Chrome – ano nebo ne?

Google Chrome má zabudovaného Správce hesel, který nabízí uložení uživatelského jména a hesla kdykoliv se přihlásíte na webové stránky při použití Chromu. Uložená hesla jsou synchronizována s Vaším účtem Google a zároveň přístupná z jakéhokoliv zařízení, ve kterém jste přihlášeni.

více


Jak na AdWords III: Kde se můžou zobrazovat vaše reklamy?

V minulých dílech seriálu jak na AdWords jsme se podívali na základní pojmy, orientaci v AdWords, roli klíčových slov a různých typů kampaní. Neuniklo nám, jak správně nastavit ceny v AdWords, abychom zvýšili počet návštěvníků nebo přilákali pozornost k naší značce. Kde se ale vlastně reklamy AdWords zobrazují?

více



Kolik mladých lidí může ovlivnit reklama na FB? Až 96 %!

O tom, že sociální sítě hýbou světem reklamy, jsme se přesvědčili už několikrát. Je to ale i v České republice tak markantní? Jak je na tom mladá generace, má cenu cílit reklamu na teenagery na Facebooku? Kolik procent mladých v České republice používá sociální sítě nebo se nechá ovlivnit oblíbeným youtuberem?

více



Nepodceňujte sociální sítě: 3 pravidla správné komunikace

Sociální sítě jsou často skloňovaným tématem v mnoha kruzích dnešního života. Ať s nimi souhlasíte, či ne, je třeba vzít jako fakt, že jsou momentálně jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. Jak se lépe zviditelnit než na místě, kde se pohybují miliony vašich potencionálních zákazníků?

více


Pozor na informování o používání cookies – Google vás může potrestat

Problematika cookies momentálně hýbe internetovým světem. Jeden říká to, druhý ono. Evropská Unie vydala svoje směrnice, Česká republika si je přizpůsobila a nad tím vším stojí strýček Google a diktuje vlastní podmínky. Kdo se v tom blázinci má vyznat? Žádný problém, vneseme do všeho trochu světla.

více


Jak na AdWords II: Zbytečně neutrácejte aneb správné nastavení cen

Google AdWords je nástroj pro online inzerci. Co obnáší reklama na internetu a jak v AdWords nastavit ceny? Nejprve si ujasněte, čeho potřebujete dosáhnout. Chcete zvýšit návštěvnost své webové stránky? Nebo postrčit zákazníka, aby začal odebírat váš newsletter?

více