Tyto webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají zlepšovat naše služby, personalizovat reklamy a analyzovat návštěvnost. Používáním našich stránek s tímto souhlasíte.
Více informací
menuzavřít

Blog

VšeBezpečnost datE-shopyGrafikaLegislativaOnline marketingReklamaSEOSociální sítěTvorba webů
Získali jsme certifikát managementu kvality ISO
E-shopy, Grafika, Legislativa, Online marketing, Tvorba webů

Získali jsme certifikát managementu kvality ISO

S radostí oznamujeme, že se nám podařilo úspěšně splnit náročné požadavky certifikačního auditu systému managementu kvality podle systémové normy ISO 9001:2015. Auditoři ocenili systém řízení našeho studia, zadávání a realizace zakázek, interní koordinaci týmu, evidenci jednotlivých kroků, vedení dokumentace a řadu dalších činností, které pomáhají zlepšovat řízení i běžný chod firmy...

Grafický návrh pomůže vytvořit firemní identitu
Grafika, Tvorba webů

Grafický návrh pomůže vytvořit firemní identitu

Tvorba www stránek se neobejde bez práce grafika. Celkový vzhled a podoba webové stránky jsou klíčové nejen pro úspěch vaší společnosti, ale také z hlediska pozic ve vyhledávání. Součástí práce grafika je také grafický návrh. O co se jedná a kdy je třeba si nechat grafický návrh udělat? Grafická podoba webové stránky Mezi grafické práce patří nejen úprava a retuše fotografií nebo sazba knih. V problematice tvorby www stránek jde především o webdesign a grafický návrh webové stránky. Ten se může týkat různého rozvržení barev, které utvoří identitu vaší společnosti, ale také celkovou grafickou podobou a rozložením www stránky. Speciální typ grafického návrhu je například firemní logo, které se dále používá na vizitky, webové stránky a veškeré další reklamní materiály. Logo jako součást firemní identity Logo povětšinou tvoří název společnosti (či jednotlivce) nebo různě zpracovaný charakterizující prvek. Když se například jednalo o společnost S2 STUDIO, bylo jasné, že součástí loga bude nápis „S2“. Grafik pak vytvoří několik různých obměn základního nápadu, aby měl zákazník z čeho vybírat. Logo se tvoří pomocí speciálních grafických programů a exportuje se do tzv. křivkového formátu. Tedy takového formátu, kdy výsledný obrázek, který je vyveden v křivkách, neztrácí svou kvalitu. Logo může také obsahovat základní myšlenku nebo slogan společnosti. Grafický návrh je možné vytvořit k celému webu, pouze logu nebo dle libovolných přání zákazníka. Je možné vytvořit webovou i jinou prezentaci, grafický návrh banneru nebo propagačního letáku. V případě podobných přání nás neváhejte kontaktovat.

Webdesign a jeho význam
Grafika, Tvorba webů

Webdesign a jeho význam

Webdesign je základním kamenem každé webové stránky a celkové prezentace společnosti. Design webu by měl návštěvníka zaujmout na první pohled, měl by být přehledný a jasný. Jaké jsou nejčastější chyby a co naopak nesmí chybět?