Vizuální identita firmy

Tvorba loga a grafického manuálu je jednou ze základních služeb, kterou doporučujeme klientům všech velikostí i zaměření

Identita značky či produktu by měla být vytvořena již v počátku obchodování, a to ještě před spuštěním webových stránek, e-shopu i reklamních kampaní. Kombinace kvalitního vizuálního stylu a dobře nastavené marketingové strategie díky vzájemné synergii obvykle přináší mnohem lepší výsledky

Co obsahuje základní manuál loga a vizuálního stylu od S2 STUDIA?

  • základní verze značky = loga

  • možné alternativy základního loga

  • možné barevné mutace loga

  • konstrukce loga

  • minimální velikost loga

  • barevnost definovaná v RGB, CMYK, HEX, Pantone

  • doporučená písma

  • pravidla pro aplikaci loga (užití na různých podkladech, nepřípustné varianty)

  • návrh vizitky, hlavičkového papíru

  • návrh dalších reklamních předmětů a tiskovin (dle upřesnění s klientem)

 

Další volitelné položky, kterými lze základní manuál rozšířit:

  1. skupina příbuzných značek prezentující různé divize, oddělení či služby

  2. návrh doplňkových barevných schémat

  3. šablona firemní prezentace

  4. návrh firemní infografiky (grafy, schémata, tabulky, mapy, piktogramy, ikony) 

  5. návrh dalších merkantilií (dopisní obálky, podpis do e-mailu, firemní desky, jmenovky)

  6. návrh interních dokumentů (formuláře, předpisy, smlouvy, faktury atd.)

  7. navigační systém a jednotné označení firemních exteriérů a interiérů (cedule, bannery, stojany, vlajky, směrovky atd.) 

  8. polep firemních vozů

  9. návrh prezentačních materiálů (leták, plakát, online bannery, roll-up, plachta, stánek) 

  10. dárkové předměty / merchandising