Vizuální identita firmy
Tvorba loga a grafického manuálu je jednou ze základních služeb, kterou doporučujeme klientům všech velikostí i zaměření.
Identita značky či produktu by měla být vytvořena již v počátku obchodování, a to ještě před spuštěním webových stránek, e-shopu i reklamních kampaní. Kombinace kvalitního vizuálního stylu a dobře nastavené marketingové strategie díky vzájemné synergii obvykle přináší mnohem lepší výsledky.
Co obsahuje základní manuál loga a vizuálního stylu od S2 STUDIA?
-
základní verze značky = loga
-
možné alternativy základního loga
-
možné barevné mutace loga
-
konstrukce loga
-
minimální velikost loga
-
barevnost definovaná v RGB, CMYK, HEX, Pantone
-
doporučená písma
-
pravidla pro aplikaci loga (užití na různých podkladech, nepřípustné varianty)
-
návrh vizitky, hlavičkového papíru
-
návrh dalších reklamních předmětů a tiskovin (dle upřesnění s klientem)
Další volitelné položky, kterými lze základní manuál rozšířit:
-
skupina příbuzných značek prezentující různé divize, oddělení či služby
-
návrh doplňkových barevných schémat
-
šablona firemní prezentace
-
návrh firemní infografiky (grafy, schémata, tabulky, mapy, piktogramy, ikony)
-
návrh dalších merkantilií (dopisní obálky, podpis do e-mailu, firemní desky, jmenovky)
-
návrh interních dokumentů (formuláře, předpisy, smlouvy, faktury atd.)
-
navigační systém a jednotné označení firemních exteriérů a interiérů (cedule, bannery, stojany, vlajky, směrovky atd.)
-
polep firemních vozů
-
návrh prezentačních materiálů (leták, plakát, online bannery, roll-up, plachta, stánek)
-
dárkové předměty / merchandising