Tyto webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají zlepšovat naše služby, personalizovat reklamy a analyzovat návštěvnost. Používáním našich stránek s tímto souhlasíte.
Více informací
menuzavřít

Blog

VšeBezpečnost datE-shopyGrafikaLegislativaOnline marketingReklamaSEOSociální sítěTvorba webů
Klíčová slova – umíte je správně používat?
SEO, Tvorba webů

Klíčová slova – umíte je správně používat?

Jako první si musíme odpovědět na to, co vlastně ta klíčová slova jsou. Jak napovídá sám název, jsou vlastně jakýmsi klíčem. Představují hlavní heslo, které uživatel zadá do vyhledávače. A podle toho, jestli se tento výraz (či sousloví) shoduje s vámi použitými slovy, máte vyhráno. Dojde ke spojení a vy máte o uživatele navíc. Jak takové věci docílit?

Získali jsme certifikát managementu kvality ISO
E-shopy, Grafika, Legislativa, Online marketing, Tvorba webů

Získali jsme certifikát managementu kvality ISO

S radostí oznamujeme, že se nám podařilo úspěšně splnit náročné požadavky certifikačního auditu systému managementu kvality podle systémové normy ISO 9001:2015. Auditoři ocenili systém řízení našeho studia, zadávání a realizace zakázek, interní koordinaci týmu, evidenci jednotlivých kroků, vedení dokumentace a řadu dalších činností, které pomáhají zlepšovat řízení i běžný chod firmy...

Neporušujete autorská práva u fotek na webu?
Legislativa, Tvorba webů

Neporušujete autorská práva u fotek na webu?

Bez nápadité grafiky a pěkných obrázků se neobejde žádný moderní web. Ani ten váš. Obrázků a fotografií je na internetu spousta. Jen málo z nich je ale volně dostupných k vlastnímu použití. Podléhají totiž autorskému zákonu a jejich zneužití se trestá finanční pokutou, která se může vyšplhat i do milionové částky. Kde ale fotky pro obchodní či osobní účely vzít legálně? Poradíme vám.

Mobilní web na prvním místě
Online marketing, Tvorba webů

Mobilní web na prvním místě

Nejpoužívanější vyhledávač na světě dává přednost kvalitě mobilního webu a jeho rychlosti. V praxi to znamená, že jako první se budou zobrazovat stránky optimalizované pro mobilní zařízení.

QR kódy – objevte kouzlo důmyslně skryté kampaně
Online marketing, Reklama

QR kódy – objevte kouzlo důmyslně skryté kampaně

Znáte ten malý černobílý čtvereček rozsypaného čaje, který na vás kouká z reklamních materiálů, vizitek a někdy dokonce triček? Říká se mu „QR kód“ a je reklamou budoucnosti.

Responzivní web je základ. Proč na něj nedáme dopustit?
SEO, Tvorba webů

Responzivní web je základ. Proč na něj nedáme dopustit?

Jak se říká, čísla nelžou. V tomto případě jde o statistiky ohledně smartphonů, tabletů a internetu obecně. Z loňských studií vyplývá, že celých 50% uživatelů, kteří navštívili váš web, si je prohlíželo ze svých mobilních přístrojů. A pokud nemáte tzv. responsivní web, je klidně možné, že až polovina potencionálních zákazníků se k vám už nevrátí. Proč?

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je základ
SEO, Tvorba webů

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je základ

Když vzniká nový web, je třeba myslet nejen na jeho uživatelskou přínosnost, přehlednost a skvělý design. Ale také na to, aby byl svému majiteli prospěšný. V době velkých vyhledávačů a obrovské konkurence, je přední pozice ve vyhledávání něco klíčového. K tomu dopomůže SEO - optimalizace pro vyhledávače. Co to vlastně znamená a jak taková optimalizace probíhá? Principy určování pořadí S2 STUDIO se orientuje nejen na problematiku "tvorba www stránek", ale především na to, aby byly webové stránky funkční a pro uživatele přínosné. Proto se staráme i o SEO. Výraz pochází z anglického originálu “search engine optimization”, což v překladu znamená  optimalizace pro vyhledávače. Jak vlastně funguje takové vyhledávání a určování předních pozicí webových stránek? Pozice www stránek určuje několik faktorů. Při zadání vyhledávacího dotazu dojde k automatickému porovnání cílových stránek. Vyhledávač, jako např. Google, zahrne především faktickou podobu www stránek. Tedy používání správných typů nadpisů, velikostí písem a fontů. Dále je důležité zaměřit se na patřičné vyplnění klíčových slov. Ta by neměla být zbytečně obecná, čím přesnější, tím je větší šance pro správné umístění. Zodkazování a sociální sítě zabírají Webovou stránku z hlediska vyhledávačů ovlivňuje především její důvěryhodnost. Tu lze zvýšit nejen zodkazováním z jiných stránek, ale také užitečnou propojeností se sociálními sítěmi. S2 STUDIO, které spolupracuje s klienty nejen z Českých Budějovic, ale i celého jihočeského kraje a vlastně celé České republiky, si dokáže poradit nejen s tvorbou webových stránek. Umíme také optimalizovat webové stránky, aby byl náš zákazník ještě spokojenější. Neváhejte nás kontaktovat. Tvorba www stránek, online marketing a SEO jsou naší parketou. Neváhejte nás kontaktovat.

Máte e-shop? Od 1. května je třeba upravit obchodní podmínky!
E-shopy, Legislativa

Máte e-shop? Od 1. května je třeba upravit obchodní podmínky!

Spotřebitel má od 1. února novou možnost, jak řešit spory ohledně nákupů v e-shopu mimosoudní cestou. Pro vlastníky internetových obchodů to znamená upravit obchodní podmínky. O čem je třeba informovat? V jakém termínu?

Jaké zásady má dobrý e-shop?
E-shopy, Online marketing

Jaké zásady má dobrý e-shop?

E-shop, neboli internetový obchod, je moderním prostředkem internetového nakupování. Dobrý e-shop přináší své ovoce, i když obchodník zrovna neobjíždí předváděcí akce nebo neprodává v kamenném obchodě. Konkurence je však obrovská. Jak docílit toho, aby zrovna váš web byl úspěšný? Jak má vypadat dobrý e-shop a čeho se určitě vyvarovat?

Nová aplikace Google AdWords nově i pro zařízení s iOS
Online marketing, Reklama

Nová aplikace Google AdWords nově i pro zařízení s iOS

Google na konci února spustil novou aplikaci Google AdWords, která je určená pro zařízení s iOS. Majitelé digitálních přístrojů od firmy Apple tak mohou jednoduše spravovat své kampaně, dostávají pravidelné novinky a v případě problému je možné kontaktovat podporu společnosti Google. Co ještě umí nová aplikace?

Správce hesel Google Chrome – ano, nebo ne?
Bezpečnost dat

Správce hesel Google Chrome – ano, nebo ne?

Google Chrome má zabudovaného Správce hesel, který nabízí uložení uživatelského jména a hesla kdykoliv se přihlásíte na webové stránky při použití Chromu. Uložená hesla jsou synchronizována s Vaším účtem Google a zároveň přístupná z jakéhokoliv zařízení, ve kterém jste přihlášeni.

Jak na AdWords III: Kde se můžou zobrazovat vaše reklamy?
Online marketing, Reklama

Jak na AdWords III: Kde se můžou zobrazovat vaše reklamy?

V minulých dílech seriálu jak na AdWords jsme se podívali na základní pojmy, orientaci v AdWords, roli klíčových slov a různých typů kampaní. Neuniklo nám, jak správně nastavit ceny v AdWords, abychom zvýšili počet návštěvníků nebo přilákali pozornost k naší značce. Kde se ale vlastně reklamy AdWords zobrazují?