Tyto webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají zlepšovat naše služby, personalizovat reklamy a analyzovat návštěvnost. Používáním našich stránek s tímto souhlasíte.
Více informací

+420 777 299 906

csen
MENU
MENU

Klíčová slova – umíte je správně používat?

Jako první si musíme odpovědět na to, co vlastně ta klíčová slova jsou. Jak napovídá sám název, jsou vlastně jakýmsi klíčem. Představují hlavní heslo, které uživatel zadá do vyhledávače. A podle toho, jestli se tento výraz (či sousloví) shoduje s vámi použitými slovy, máte vyhráno. Dojde ke spojení a vy máte o uživatele navíc. Jak takové věci docílit?

Pozor na skloňování

Klíčová slova jsou pro nás důležitá především z hlediska optimalizace www stránky, potažmo pořadí ve vyhledávači. Čím relevantnější a správněji užité klíčové slovo, tím větší možnost  umístit se na předních pozicích.

Je důležité vědět, že ani Google, „který ví všechno“, nepochopí skloňování a časování. Pokud tedy chceme do článku webové stránky uvést klíčové slovo “grafika”, zapomeňme na varianty “grafiky, grafiku, grafikou” a tak dále. Je třeba uvádět přesně stejný tvar. Něco jiného je používání diakritiky, tedy háčků a čárek. Tady nám vyhledávače pomohou, a pokud náš potencionální zákazník napíše do vyhledávacího pole “webova stranka”, dojde k automatickému zařazení vyýrazů “webová stránka”.

Co vás první napadne? Bingo!

Stejně jako v životě, i tady platí heslo: „V jednoduchosti je síla!“. Zapomeňte na dlouhá souvětí a složité tvary. Zkuste si představit, že vy sami jste svými zákazníky. Co byste hledali? Co vás jako první napadne? Jaké heslo, slovo, sousloví? První varianta bývá většinou ta správná. Klíčová slova, která používáme, by neměla být překombinovaná, ale ani zbytečně obecná. Je třeba zkonkretizovat přání tak, aby bylo lehce odhalitelné.

Při tvorbě textů na Vaši webovou stránku nebo jen popisků k produktům je třeba dbát na to, abyste všude, kde to jde, používali pokud možno shodná klíčová slova.

Hlavními oddíly jsou:

Není na škodu si ještě před psaním článku vypsat kolem 5 klíčových slov, které pak do textu zakomponujeme.

Pokud si nevíte rady, jaká klíčová slova použít nebo se jen chcete poradit, neváhejte se na nás obrátit. České Budějovice, které hostí naši společnost, vás přivítají s otevřenou náručí.


Zpět na přehled služeb

Jsme členy Google Partners

To, že naše výsledky jsou opravdu dobré, dokazuje získání certifikace partnerské agentury společnosti Google, který dokládá, že naši specialisté jsou vyškoleni v používání produktů Google.

Naši vybraní klienti

  • Groz Beckert
  • GEST
  • IGY Centrum České Budějovice
  • KOH-I-NOOR holding a.s.
  • EUROBYT CB
  • NEXTCLINICS Czech a.s.
  • KOH-I-NOOR HARDTMUTH
  • Synlab
  • CDF
  • AUTOIMPORT MACH