Tyto webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají zlepšovat naše služby, personalizovat reklamy a analyzovat návštěvnost. Používáním našich stránek s tímto souhlasíte.
Více informací
menuzavřít

5 věcí, které nesmí chybět dobrému webu

5 věcí, které nesmí chybět dobrému webu

Máte dvorního grafika i programátora, kteří vám vytvořili web na míru? Nebo jste použili jednu z mnoha nabízených šablon? Ať tak či tak, některé věci by na vašem webu neměli chybět. Tady je 5 základních.

1. Neodolatelná vstupní stránka

Vstupní stránka, homepage, neboli první stránka, je stránka, na kterou se návštěvník dostane při vstupu na váš web. Měla by být zajímavá na první pohled, protože pokud ten selže, potencionální zákazník se pěkně rychle vrátí do vyhledávače a bude pátrat dál. A to i přesto, že vaše produkty by mu možná vyhovovaly mnohem víc.

Na úvodní stránce by nemělo chybět logo společnosti, její název, popřípadě heslo/ slogan. Dále se můžete zaměřit na krátké slovo úvodem: kdo jste, co nabízíte, proč jste v tom dobří a z jakého důvodu by si měl člověk vybrat právě vás. Vstupní stránka nepohrdne ani referencemi a vámi nabízenými službami či ukázkou produktů.

2. Patička s informacemi

Důležitá věc: zákazník musí na každé stránce vašeho webu vědět, kam se má v případě zájmu obrátit. Nejlepší způsob, jak toho docílit, je patička s informacemi. Tedy dolní část stránky vyhrazená výhradně pro kontakty a základní info. Obvykle obsahuje rychlou skupinu kontaktů: telefonní číslo, e-mail, popřípadě adresu.

Často se v patičce objevují i základní kategorie, které tvoří váš web, a to zejména kvůli přehlednosti.

3. Přehledné kategorie, čitelný font

V jednoduchosti je síla. To už jste určitě slyšeli mnohokrát. Rozdělte svůj web do několika základních kategorií a trvejte na čitelném fontu (stylu písma). Tak, aby zákazník nemusel tápat při hledání určité věci. Kategorie by měly být logické přehledné. Zkuste si představit, že přicházíte na vlastní web jako host. Uvědomte si, co očekáváte, že najdete a kde byste to na první dobrou hledali.

4. Kvalitní obsah

Tento bod je možná ohraná fráze. Ale stále je v něm základ úspěchu. Kvalitní pravidelně přidávaný obsah je tou nejlepší věcí, kterou pro své podnikání můžete udělat. Zaměřte se na klíčová slova, na kterých stojí váš web a na nich vybudujte obsah. Kvalitní produkty a vámi nabízené služby se budou prodávat mnohem lépe, když o nich lidé budou vědět. A toho docílíte také kvalitním obsahem.

5. Neschovávejte se

Lidé chtějí vědět, kdo stojí za anonymní internetovou stránkou. Chtějí vidět váš obličej, tváře vašeho týmu, ne jen vašich produktů. Vystupte z anonymní slupky internetu a stůjte si za tím, co děláte. Emoce, příběhy, stránka “o nás”. Vaše vlastní slova o tom, co děláte proč. Jak jste se dostali tam, kde jste teď, v čem vynikáte, proč by si lidé měli vybrat právě vás.


S2 STUDIO s.r.o. je českobudějovické internetové studio, které bylo založeno v roce 2003. Specializujeme se na tvorbu webových stránek, online marketing, tvorbu grafikyvýrobu tištěné reklamy. Zpočátku se tým našich profesionálů věnoval především návrhům a programování webových stránek, aplikací, e-shopů, intranetových a redakčních systémů. Našim cílem bylo a je pomáhat růst našim zákazníkům.​

Naše studio najdete na adrese Zavadilka 2620, České Budějovice. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat a domluvit si osobní schůzku. Stabilní zázemí, férový přístup, silně proklientská péče a mnohaleté zkušenosti, to je S2 STUDIO s.r.o.

Zdroj: Fotografie „website ideas“ od „Sean MacEntee“ licencována pod CC BY 2.0.

Červenec 7, 2015
Zpět na přehled